Inga idéer till rubriker anymore...

Idag vaknade jag vid 11 och insåg surt att vikariepoolen inte hade ringt. Det är annars dom som brukar väcka mig på morgonen. Jag som var sugen på att jobba. Men dom visste nog att jag hade stukat handen och ont i halsen så det var väll lika bra att jag stannade hemma och sov, kollade på Ellen, messade med Snabbi och sov lite till. Nu har jag sådär mycket att göra igen, men trots att allt är roligt så orkar jag inte. Får väll börja knarka lite vitaminer och sånt så kanske jag börjar orka? 
 
Här bjuder jag på en konvo mellan mig och ett barn igår;
 
Barn: Man får inte skjuta elefantmammor för då blir elefantbarnen ledsna.
Jag: Ja precis!
Barn: Man måste skjuta barnet först!
Jag: VA? Nej man ska inte skjuta djur!
 
Vem av oss har rätt??




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: