We're swwiming in the same direction

Någon mer än jag som ser ut som en ful kille utan smink?? Liksom trött och tom i ansiktet? Och håret i en hästsvans eller trulls på huvvet? Jag känner mig så grymt ful utan smink o fixat hår så jag går gärna med det JÄMT! Jag vill ju åtminstonde se liiite ut som kändisarna på röda mattan. Ex. Marie Serneholt... Så galet vacker!!! Tills...... jag såg henne utan smink. Hon är precis lika ful som jag, gud vad glad jag blev hahah! Och idag såg jag dessa bilder (Antar att ni vet vilka det är men iaf; Cortney Cox, Heidi Klum & JLo).... Alltså dom ser ju inte kloka ut!! Så jag insåg att jag att jag inte är den enda som ser helt fucked up utan smink. Dom flesta gör det. Speciellt kändisar för det är ju dom som har mest smink. Håller ni inte med?? Tack för mig!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: