Till salu!

Tänkte nu sälja lite 1D relaterade saker eftersom jag måste få in lite pengar till hesten (: Inget fel på sakerna, de ligger ändå bara hemma och skräpar! Jag har även en massa tidningar etc etc om ni vill ha, bara kommentera!
 
Först ut, mina älskade bebisar<333 Men tyvärr så köpte jag för liten storlek även om jag försökt förneka det :( Detta är strl 37/38 (w8 står det i skorna!?) och gaaalet sköna! Inga fel på dem :) Använda ett par gånger. Du får självklart den fina skopåsen också :)
Nypris: 400 kr
Startbud: 150 kr
Direktpris: 250 kr
 
Och nu min halsduk som även den ligger hemma och skräpar. Kanske någon av er som ska på deras konsert? :) Jättegossig! Köpte den på deras konsert i London januari 2012 och är endast använd då samt en annan gång. Går inte att få tag på någonstans vad jag vet??
Nypris: 220 kr
Startbud: 100 kr
Direktpris: 300 kr
 
Och sist men inte minst, the fabulous Ciao-shirt! ;) Den var väääldigt poppis efter att Lou hade köpt sin på Zara och den var slut överallt i hela Stockholm!! Som ni ser så har min Ciao-tröja träffat killarna i 1D och även fått lite kroppskontakt med dem, tyvärr är den tvättad haha! Storlek M! :)
Nypris: 200 kr
Startbud: 80 kr
Direktpris: 200 kr SÅLD
 
Slänger även in mitt Ed Hardy linne som jag aldrig använder! Använt kanske 4 gånger? Storlek M!
Nypris: 1200 kr
Startbud: 150 kr
Direktpris: 400 kr



» Eva

JAG VILL KÖPA CIAO T-SHIRTEN! SKRIV TILL MIG PÅ FB NU!

2013-01-31 // 21:26:23
» frodo

skulle fan inte banga på ciao tröjan.. D:

2013-01-31 // 22:41:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: