One way or another

Tjo! 
Gårdagen tillbringades i stallet (konstigt?) med Amanda som äntligen kommit hem från Norrmännen och ännu mera norrmän (Strömstad). Lite sur över att hon inte tog med några snygga norrmän hem till lilla mig. Men men! Om du ser detta så vet du det tills nästa gång. 
 
Vi firade Airas födelsedag. Eller ah, firade och firade... Hon fick massa mat, apelsin, knäckebröd och allt dedär. Och sen pratade vi om allt mellan himmel och gjord och vad vi ska göra i resten av våra liv. Amanda söker jobb btw (jag med??) så hör av dig om du kan erbjuda oss något haha. Jag lärde även Amanda lite Torslanda-style så jag tvinga på henne de röda Whitakerbyxorna (som jag tvingade henne att köpa?) och så fick hon låna mina Kingsland strumpor. That's how we do it, Jag blev nästan lite tårögd igår alltså. Fortsätt så :') hahaha!!
 
Och kanske ska nämna att Amanda fangirlade sönder när hon fick hälsa på bloggponnyn Winnietoo som min knepiga unge Alex äger nuförtiden. Fast hon fangirlade inte direkt, det var jag som sa åt henne att göra det och nu kan hon även skryta på sin blogg för alla ungar som är fans av konstiga hästbloggare ;D



Hahahahaha finner inga ord.....

2013-04-03 // 09:12:35

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: