Utlandsstudier-mässa

Idag, innan dansen, gjorde jag och mamma ett besök på Study abroad's utlandsstudier-mässa eftersom jag vill få reda på ett par saker om just Music Management och var man faktiskt kan plugga det. Jag kommer inte plugga någon annanstans än min älskade stad London. Tyvärr fick vi inte ut så mycket utav mässan då just de skolorna som skulle passat mig inte var där. Men de ska skicka information till mig och så bokade jag tid för studierådgivning. Detta är om ett par veckor, men jag har inte bråttom. Jag vill inte känna mig stressad att dra iväg någonstans, allt ska lixom kännas 110 % rätt.
 
Här får ni en fin liten bild från när jag var i London senast, jag står på Piccadilly Circus :) Har ni varit i London någon gång? Och vad tycker ni om denna fantastiska stad?



ÄLSKAR STADEN! Vill bara vara där hela tiden. Sevärdheterna, shopping, roliga människor plus att jag har familj där.

2012-09-19 // 23:41:53
» Anna

Åh vad kul det låter + sammanträffande ! Ska dra till London i september för att plugga juridik och music management :D

2012-09-20 // 19:00:22
» sofie

jag vill också plugga på universitet i London, gud så kul! skulle du kunna berätta lite mer om Study abroad's utlandsstudier-mässan, vart man hittar det och hur man kommer i kontakt med dem, lite så? :) skulle vara jättesällt då jag inte har en aning om hur man gör för att komma igång med att studera utomlands :)

2012-09-21 // 16:44:13

Jag bor i London för tillfället och jag äääälskar det! Jag håller just nu på att skriva en lista på saker som jag måste göra och besöka innan jag åker hem! Har du några tips på något jag kan lägga till på listan? :)

2012-09-25 // 00:55:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: