Train insane or remain the same

Hej gänget!
 
Nu sitter jag hemma och myser med te och risgrynsgröt då jag har haft dubbla danspass. Hon som egentligen skulle ha första passet är iväg på utbildning, så jag fick ta över för henne. Det var hur kul som helst och båda klasserna gick suuuuper! Jag går alltid därifrån med ett stort leende på läpparna och mycket energi i kroppen, hur roligt som helst!
 
På onsdagar har jag en klass med 6-7åringar för Funkykidz och på lördagar har jag en klass med 4-5åringar på gymmet Elixia. Och vet ni vad? jag fick precis reda på att om man är anställd hos Elixia får man träna gratis på alla deras anläggningar (plus att jag har fått gratis träningskläder från Casall!), så då slipper man lägga ut 400 kr på gymkort varje månad. Nu blev jag väldigt sugen på att komma i form igen då jag inte satt min fot på gymmet efter att min depression bröt ut för ca 2 år sedan. 
 
Och nu när jag inte har skola eller nått så har man ju faktiskt lite mer energi att göra saker. Och igårkväll passade jag på att söka lite inspiration och motivation på We heart it. Jag hittade ett riktigt fyndigt citat som lyder såhär; "train insane or remain the same" och så tänkte jag dela ett par bilder med er;




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: