Tagga London!!

Har jag sagt att jag och min fina vän Granis (Matilda) ska till London i slutet av augusti?? Jag längtar galet mycket och Granis är en av de mest underbaraste personer jag känner så vi kommer ha det sjukt bra!! Jag ska bara råna en bank först så jag har råd att köpa hela Abercrombie affären heh... Nej men allvarligt jag måste verkligen skaffa ett jobb. Det går inte att leva på 0 kr i inkomst, visste ni det? Och förresten, jag har fått veta en smaskig sak om Olly's Sverigebesök men sorry ni får vänta med att veta :) Asså Augusti kommer bli BÄST!!! Först Kalmar, Stockholm, Linköping och sist men inte minst LONDOOOON! Och dessa skor hade ja tänkt att köpa i London. Jag skiter i om jag inte kan gå i dom, dom är snygga! Jeffrey Campbell yeaaah! See ya!





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: