Min gosse-whadri!

Imorgon är det ju nyår, vet inte om ni har missat det? Tanken var att jag skulle fira hemma med mamma och pappa men nu råkar det ju vara så att min bestie Whadri är lika nolifer som jag så vi slog ihop oss och ska äta sushi o spela bingolotto (HAHAH). Hoppas vi vinner någon bil... Känner på mig att det här blir bra! ;) Vi kommer även tjöta och lägga upp en plan om vår häst som förhoppningsvis kommer i januari. Vi ska åka på roadtrip (med tåg) och provrida lite (asså inte på nyår) :))) Vad ska ni göra imorgon då?
 
Och här får ni en grymt snygg bild på mig och Amanda. Vi råkar liksom inte ha några bra bilder på oss tillsammans eftersom båda är fotonördar och hellre står bakom kameran :-)



Jag skulle egentligen på fest, men den blev inställd, och jag tror det var för det blev för mycket folk. 90 pers i en liten lägenhet är ingen hit precis. Sen skulle det egentligen vara en liten fest hos min kusin men det blir heller inte av, så jag ska vara hemma med familjen och PELICANS familj och några bekanta till familjen!! :D xx

2012-12-31 // 00:28:47

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: