You're used to always getting what you want

Imorse hade jag utsläpp på stallet, alltid lika kul att gå upp tidigt... Nja. Men världens bästa Mira morgonfodrade åt mig för att jag fixade Zupé igår så hon slapp komma till stallet. Tjänster & gentjänster! Gå upp tidigt är det värsta jag vet, jag måste få sova. Jag fixade i stallet och Airas ben såg lite bättre ut som tur var. Varför kan hon inte bara bli frisk? ååh!! Hon tycker ju det är så tråkigt att stå där i lilla sjukrutan :( Men at least så kan ju inte någon av de andra hästarna sparka henne där ;) Aira var väldigt pigg idag och ville gärna springa såfort jag ledde henne men icke sa nicke, hon får nöja sig med skritt ett litet tag till. I hagen har jag iallafall lagt in en gran så hon har lite att göra. När jag kom hem från stallet la jag mig faktiskt och sov. Sov mellan 13-17, och detta händer ganska ofta. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött och matt i kroppen hela tiden, vad tror ni? :/ Slänger in en bild från torsdagens träning med Zupé;




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: