Film från träningen i torsdags

Här kommer en film från hoppträningen i torsdags. Jag är väldigt nöjd måste jag säga! Det enda var väll att jag inte fångade upp honom efter den turkos/svarta oxern och han kom då väldigt fort över studsen. Denna banan var det sista vi gjorde den lektionen; efter att ha tränat på alla hinder var för sig så satte vi ihop det till en bana. Efter sista studsen trodde jag att jag hade glömt något eftersom Augusta var så tyst, men hon visste helt enkelt inte vad hon skulle säga bara för hon tyckte det var så bra haha (för att vara jag som egentligen är dressyrtant)! Jag tror det gick bra i slutet för att jag mer tänkte på vad jag gjorde och skulle göra. När jag hoppar blir det lätt att min hjärna säger såhär: FORT ÖVER HINDRET BARA SÅ VI FÅR DET ÖVERSTÖKAT OCH SÅ FÅR VI HOPPAS ATT JAG INTE RAMLAR AV. Ja, ungefär så. Tack Evelina för att du filmade!
 
 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: