GRATTIS SVAMPEN!!

Nu blev det ett lite sista minuten inlägg här men det måste göras innan imorgon! (2 minuters marginal hahah) Min älskade och sjuukt underbara vän Amanda fyller år idag <3 Till henne vill jag säga ett stort mega grattis eftersom hon är en av mina absolut bästa vänner! Såhär ser min lille unge ut:


Vi har inte kännt varandra så länge men det känns fan som att vi har vart kompisar hela livet. It started out with twittaaaah! Och i sommras träffades vi i samband med One Direction dåh vaaa! Den tredje bilden är nog från första gången vi träffades om jag inte minns helt fel.

Manda bor i Stockholm o ja i Göteborg vilket är rätt hemskt... Önskar att jag kunde springa hem till henne varje dag! Hon är den absolut roligaste personen jag vet, nooo joke!! Hon får mig att skratta som ingen annan, nu ska bara veta! Och hon är heeelt galen! Hon kommer på massa skumma saker hela tiden! Här e några saker mellan mig o Amanda:

- Jag kallar henne svampen för att hon skickade en video till mig där hon hade en mössa som liknade en svamp.
- Jag kommer aldrig sluta påminna henne om när hon gjorde en kullerbytta bakåt i hennes twitcam när hon skulle vaxa benen...
- Tacos är våran grej!
- Hon slår alltid mig när jag säger "ha?"
- Hon ville filma mig när jag åt subway en gång och sa "jag har aldrig sett en göteborgare äta förut"
- Jag älskar hennes mamma för hon är så jävla skön! (hade inte direkt med amanda att gö men ändå)

aah det var några saker :)) Jag älskar henne grymt mycket och ah.. hon är fan bäst! och vet ni vad? hon kommer på min student om en månad! så sjuuukt galet snällt!

Grattis Amanda, jag älskar dig och snart ses vi!!! :))<3 I MISS YOU!!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: