Iphone Reparation!

I måndags var jag och fixade min iphone hos Iphone Reparation på linnégatan i Göteborg. Min låsknapp har varit sönder sen februari men jag har inte haft pengar (inte nu heller men jag kände att jag behövde fixa den!!). Fet irriterande att inte kunna låsa, printscreena eller stänga av sin telefon. Men NU är det fixat vilket jag är superglad för. Det kostade egentligen 599 kr men jag fick 10 % eftersom jag lovade att blogga om det. Han (gulliga) killen i kassan sa att det bara gällde i Stockholm men jag kunde få rabatt ändå, snällt ellerhur? Snabbt gick det också och jag är supernöjd! Rekommenderar verkligen det stället och det finns i Gbg, Sthlm och Malmö! Kolla in http://www.iphonereparation.se/ ! Men jag hoppas att ni är rädda om era telefoner som dom slipper gå sönder. Min låsknapp gick däremot sönder utan anledning? Måste vart nått tillverkningsfel :(



e du klar med akvariet? vill gärna se hur det ser uuuuttt

2012-07-21 // 23:25:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: