I'll be your strength

Idag jobbade jag på ett av mina favvodagis (ett barn fick näsblod och det spruta blod överallt, skojar inte) och efter det åkte jag till min älskling!! Känslan när hon gnäggar när jag kommer... ååååh underbara häst :))))!! Hon stod och väntade på mig vid grinden när jag skulle hämta henne och samma när jag släppte ut henne igen, hon ville komma in?? gulle! Och när jag skulle fylla på vatten i hagen följde hon efter mig (de 2 nedre bilderna) och ville pussas lite. Finns det någon goare häst? Nej!! :)
 
Idag tömkörde jag henne och hon blir bättre och bättre även om hon gärna går mot mig istället för bort haha. Hon var inte riktigt lika vild som igår, hon bockade bara två gånger ;) Nu ska vi även börja med hönät för hon äter så jäkla fort. Och sen hoppas jag att Bengan kan få in lite halm som jag kan ge min rastlösa häst. Imorgon ska hon få vila (kanske en kort promenad) :)



hej vilken fin blogg! kolla gärna min!

2013-02-16 // 01:12:18

när du ser detta tycker jag att du ska skriva om din London resa! :)

2013-03-12 // 18:16:52

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

2013-03-19 // 10:15:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: