No excuses!!

Idag börjar min och Snabbis resa mot en mer fit kropp och ett healthier liv. Vi gör det här tillsammans. Together, bro! Känns som att man säger såhär hela tiden ellerhur? Men i somras var jag och Snabbi riktigt duktiga och gick ner flera kilo, men sedan Mr. Murs kom till Sverige och andra roliga saker drog igång låg vi på latsidan igen. Vi må bo 4 timmar ifrån varann men bättre träningskompis får man nog leta efter. Alltså vi peppar varandra till max och det är inte många jag stött på som faktiskt orkar göra det. Jag har haft ett par träningskompisar och som jag Alltid peppat men inte fått något tillbaka. Dem är alltså alldeles för egoistiska och vill inte säga "Bra jobbat" eller "Fan vad grym du är! Vi är grymma". Jag menar, hur mycket krävs det för att få fram dem orden? Nej, jag är trött på sånna människor!! Jag är glad att jag har Sabina!! :D
 
Och nu kör vi igång med min älskade morgondrink igen som legat på hyllan ett tag, och utelämnar onödiga energikällor. Ni kommer ihåg min älskade prottedrink va? ;)
Så, nu har jag som mål att gå ned ett kilo i veckan, vilket jag vet att jag är kapabel till eftersom jag gick ned 4 kg i somras. Jag ska inte sätta alldeles för höga mål för då kommer jag misslyckas. Hellre små uppnåbara delmål än skyhöga liksom. Jag kommer ta det här i min takt!
 
Jag vill bara tillägga en sak. Man ska inte ändra på sig själv för någon annan. Du ska ändra på dig för att Du själv vill. Det är väldigt stor skillnad. Jag ska gå ned i vikt och bli mer fit för att Jag vill. Jag vill må bättre, jag vill få snygga muskler och jag skulle dö för ett litet sixpack. Jag tycker det är grymt snyggt med muskler på tjejer (Haha nej inte bodybuilder-style) och jag vill vara en av dem tjejerna som har snygga abs yooo! Jag vill inte bli sådär äckligt smal och tappa alla mina kurvor, ush aldrig! Och det kommer jag aldrig bli heller för jag är inte byggd så. Jag vill ha kvar mina kurvor men bort med fettet och på med musklerna!
 
Det finns massor jag vill säga men jag antar att jag får dela upp det i flera inlägg för att ni ska orka läsa haha! Men märker ni lite vad jag vill säga? Det är ordet Jag som står i fokus, inte du, han, hon, dom etc. Lyssna inte vad andra säger. Gör vad ni själva vill. Fall inte för samhällets eller någon annans grupptryck. Du är du, och Du är unik! :)
 
Förresten, vill ni ha tips på något?? Träning, hälsa, kost etc. Jag kan mer än vad ni tror! Kommentera så slänger jag ihop ett inlägg till er :)



I love you brooo! Vi kommer klara det här. Fram med nyttigheterna och säg hejdå till allt dåligt.

VI KOMMER FÅ EN STOR FET HINK MED SJÄLVFÖRTROENDE. Dock har vi det redan, men mer självförtroende är alltid bra. London nästa år. Vi kommer vara nöjdaaa! PUSS

2012-09-24 // 17:47:34

Hej Thilda! Jag la till din blogg i mina länkar, eftersom du var så gullig och gjorde det med min! Så tusen tack och massa kramar :-)

2012-09-24 // 19:24:12

Jag hade gärna velat att du slängde ihop ett inlägg. Jag försöker själv gå ner i vikt men det går inte så där jättebra.

2012-09-25 // 14:29:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: