Morgondagen...

Innan jag och min goggohund går och lägger oss tänkte jag skicka iväg ett par viktiga mail samt berätta lite om vad som väntar mig imorgon. Först blir det arbetsförmedlingen och efter det tänkte jag tillbringa lite tid på den årliga bokmässan, wiiiie!! Jag läser Inte men bokmässan är sjukt kul faktiskt. Och jag Ska köpa en kalender. Jag har nog aldrig längtat så här mycket efter att köpa en kalender! Jag har hur mycket saker som helst att hålla reda på i oktober; resor, möten, jobb etc! Ska lägga beslag på en riktigt snygg kalender och det brukar finnas rätt billiga på mässan :)
 
Efter mässan ska jag dra till gymmet och dansa lite. Jag vet inte hur längesen det var sedan jag gick på ett danspass sist (förutom mina egna...). Ska bli superkul och jag hoppas inte något kommer i vägen den här gången. När jag kommer hem sen kommer jag förmodligen vara dödstrött. Och nää, det är inte jag på bilden nedan.



Jag tjatar för fullt på mamma om träningen. Får se vad hon säger :)

2012-09-28 // 01:12:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: