Makeover!

Så, nu har min gulliga lilla blogg ändrat både utseende (Klicka på f5 om eran inte har uppdaterats) och kommande innehåll. Som ni kan läsa i den nya "Om mig" texten till höger så kommer jag blogga betydligt mer om musik och hur min karriär går. Jag kommer jobba mycket för att ni ska ha koll på det allra senaste inom musikvärlden och helt enkelt ha en lite mer professionell (som jag måste lära mig att stava till utantill) blogg. Hoppas ni som alltid följt mig fortsätter följa mig samt att jag får nya härliga läsare :)
 
Ni får jättegärna lämna feedback på min nya blogg så jag vet om jag ska rätta till något, om det är något ni gillar extra mycket osv. Gör detta i kommentarsfältet på vilket inlägg som helst bara, Tack!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: