Lille valpen

Tjo! Nu är jag hemma från att ha passat denna lilla knäppa valpen hos min gudmor. Han är 3 månader gammal och heeeeeelt galen!!! Han springer runt exakt hela tiden och ska bita mig med sina sylvassa tänder... Jaja men han är söt iallafall haha! Och så hittade han en lerpöl i trädgården som han gosade runt sin nos i, som ni kan se på bilden nedan. Anyway, nu är jag lite rikare och lönen från dansen kommer snart, wiiiie! :)) 
Igår skulle jag egentligen gått på dubbla danspass på gymmet men det hände en sak så jag fick passa vovven lite längre. Lite tråkigt då jag var så inställd på att åka iväg och dansa, men jaja! Det kommer fler danspass :) I nästa inlägg tänker jag slänga ihop lite tips till er som vill gå ned i vikt och behöver hjälp, eftersom ni ville veta :)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: