Keep calm and listen to LA

Har ni också sånna dagar som ni bara inte orkar med något eller någon (Även kallat PMS...)? När man bara vill lyssna på musik, leva i sin egna lilla värld och lyssna på lugn men samtidigt glad musik som inte går en på nerverna? Jag är precis sån just nu och tänkte dela med mig av min bästa PMS-musik (haha!!) som får en avslappnad men även på glatt humör. 
 
Detta bandet heter Lady Antebellum och jag tror inte någon har missat deras megahit Need You Now. Jag var på deras konsert i somras för jag vann biljetter. Jag hade inte lyssnat så mycket på dem innan så jag kom till konserten och kunde inte ett enda ord, men efter konserten var jag helt fast. Så himla härlig feelgoodmusik som jag tänkte dela med mig utav nu. Offra gärna ett par minuter och lyssna igenom dessa låtar!
 
 






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: