In case you didn't know

Tjaa, min fina vän Snabbi (:pppPppPpppPppP) tvingade mig att blogga så jag får la skriva ihop ett litet inlägg här vaaa;

Imorgon släpps biljetterna till Olly och även om jag inte har några pengar eller vet vart jag befinner mig i april nästa år så ska jag köpa en!! Ska bli så himla skönt att få lite lön från dansen så man inte behöver stå o sjunga på gatan något mer.... Inte för att ja har gjort det men jag o Tanja tänkte göra det på min bday på söndag heheh! Mer får ni veta på måndag när jag klippt ihop en härlig video som jag ska visa er! Och oj vad jag är bra på att ordbajsa, men det är ju typ ändå inga som läser min blogg längre :( Som mest har jag haft 900 besökare/dag men det va alla galna 1D fans som ville läsa vad jag skrivit om killarna... Jaja, ni som är kvar här ännu, I love you och tack haha! Glöm inte att kommentera lite oftare bara så blir jag ju ännu mer pepp på att blogga :D Jag har ju egentligen massor att berätta från London, Olly, kompisar osv men jag orkar inte blogga lixom! Jaja, håll ut gänget men nu ska jag försöka övertala Tanyooo att också köpa en Ollybiljett även fast hon inte heller har några pengar efter alla knäppa saker hon och jag gör. Pöss pöss sov gott (Och Snabbi SNÄÄÄÄLLA kom på min bday!!! It would mean the world to me broooo!)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: