Why does it feel so good but hurt so bad?

Nyyyyyyyyyy hääääääääärlig låt från Mr. Murs, det har ni knappast missat va? Inte jag heller! Jag satt på ett café i Budapest på morgonen då låten hade premiär och blev knappast besviken, Tvärtemot! Jag har tvekat på hur samarbetet mellan Murs och Flo Rida skulle gå ihop, men vet ni vad? Det funkade! Om man tänker efter så har ju Olly jobbat med rappare innan (Rizzle Kicks) och Flo Rida har jobbat med annan musik utöver diskodunk, såsom Cody Simpson. Så... ja! det funkade :-) En nynnvänlig låt som sätter sig på hjärnan. Jag tror definitivt att denna kommer spelas flitigt på radion, för det gör den här hemma iallafall! Synd bara att den låter lite som Maroon 5's Misery 
 




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: