Sjuk sjuk sjuk

Hej, nu är jag hemma från Budapest men jag har åkt på en tråkig jobbig förskylning, så istället för att tjäna pengar så ligger jag hemma och sover. Har ont precis överallt och orkar inte ens lyfta ett mjölkpaket, FY!! Det är också många som jagat mig idag, typ olika dagis, vänner osv. men jag ba whaaaa låt mig sova!!!! Okej, inte riktigt så haha. Men nästa vecka ska jag komma igång och jobba (Och träna!!) igen tänkte jag. 
 
Typ två timmar efter att vi landade igår åkte jag till alla barnen på dansen. Jag försökte hitta någon som kunde hoppa in för mig men det slutade med att jag åkte dit iallafall. Fastän jag var öm i hela kroppen, yr, ont i halsen osv. så ångrar jag det inte såhär efteråt! Man mår så himla bra under och efter ett danspass med de där 19 underbara skitungarna som skrattar åt allt man gör haha. Och dom är riktigt duktiga, och man ser verkligen att de försöker göra sitt bästa. Men igår fick det bli lite extra armhävningar för att några av dem flummade runt i början ;)
 
Tänkte snart lägga upp en massa bilder osv. från Budapest, jag ska bara orka först. Och btw detta ramlade ner i brevlådan idag. Gratis är gott, Tack Pronaxen! :D




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: