Living hard just like we should

Igår firade vi mormor som fyllde 80, bilder från detta kommer sen (...eller?). Efteråt skulle jag träffa min fina whadri (Amanda) och vi skulle hitta på lite skojjiga grejer. Det blev massor med tårta över från mormors kalas så jag tog med en halv tårta, åkte upp till Amanda på berget och knackade på med ett leende. Tårtleverans fram till dörren liksom. Dom blev glada (tror jag!) haha :-) Sen åkte jag och whadri och fikade på franskan för hon hade massa sånna där erbjudanden "2 för 1".
Sen drog vi på bio och såg paranormal activity 4 (snabbi, you jelly??) och den var.... läskig. Speciellt i slutet när allt kom på samma fakking gång!!!! Blev så jävla rädd och alla i salongen skrek så japp, fick en hjärtattack x 100 på slutet där. Men filmen är väll ändå värd att ses om man gillar skräckisar mwahah! Och just det, man fick gratis glass innan bion :)) Mumma! Gratis är gott!
Efter bion bestämde vi oss för att dra ut och ta en cider någonstans. Det fick bli The Queen och där träffade jag Emeli och Martina från stallet, mycket trevligt! Två härliga typer dom haha. När dom såg mig så bara öste dom kommentarer över mig; "Åååh vad fin du är" "Du ser så vuxen ut" "Och ååååh vad fin du är!!!". Och det var ju väldigt kul att höra haha :) När jag och Amanda skulle på toa började en snubbe snacka me oss och ba "Vet ni vilket land som man kissar mest på gatorna i?" Vi ba eeeeeh ne?? Och det var tydligen Egypten, så nu vet ni det :-) En härlig kväll var det iallafall och jag var så jäkla trött när jag kom hem trots att klockan "bara" var strax över 12.
Nu ska jag chilla lite med datorn, leta julklappar (har mååånga idéer wiiiie) och städa rummet och sabinas rum här bredvid för hon kommer ju imorgoooon!!! :)))))



Först och främst. NEJ! Inte avis alls, jag kommer aldrig, never, never, neeever ever se den filmen!

Och SKA JAG FÅ ETT EGET RUM? WHAAAT? Snällisen. Längtar som bara den! Ska boka biljett om prick en halvtimme. Brabrabrabra.
<3

2012-10-28 // 11:34:07

ska du på 1D-konserten i maj? :)

2012-10-29 // 16:29:47

Ska du på 1D's konsert 8 maj? :)

2012-10-29 // 18:42:11

Men haha jag ser ju inte alls mongo ut eller nåt!

2012-10-29 // 22:54:40

Om ni känner för att åka lite utanför centrala London så har jag hört att Robert Pattinson brukar hänga på en pub i Barnes som heter White Hart och är förövrigt där svenskar brukar hänga.. ;)

2012-11-17 // 16:03:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: