Licensierad danslärare, like a boss!

Min dag? Jo imorse ringde vikariepoolen och jag jobbade på ett dagis här i närheten i 8 h. Det var jättemysigt (bara 15 barn!) och vissa barn är ju bara för underbara. Tyvärr stukade jag handen på något konstigt sätt och har svinont nu. Men jaja jag överlever.
Sen åkte jag vidare till dansen som vanligt på onsdagskvällar :) När jag kommer dit sådär halvt handikappad (stukad hand och fortfarande sjuk) så möts jag av min typ chef som säger att hon ska titta på min lektion. När man är ny instruktör, som jag, så kommer nämligen en av de ansvariga och kollar hur det går under en av ens lektioner och därefter får man respons och så är man licensierad funkykidztränare (om man gör bra ifrån sig dvs)!
 
Lektionen var inte en av de bästa jag haft men det gick la hyvsat. Barnen var lite ofokuserade och omotiverade (Får nog hitta på nått kul som gör att dem blir lite mer på hugget). Efter lektionen möts jag dock av ett stort leende och min boss frågar hur det gick. "Njaa, inte bland de bästa lektionerna jag haft iallafall, men det gick väll okej" svarade jag. "Vad pratar du om? Det gick ju jättebra!! Härlig grupp och allt! Nu blir jag jättestolt" Och så gav hon mig en stor kram! Haha kändes ganska bra tyyyyp :-) Och dessutom fick jag en liten lapp av en tjej i min dansgrupp som såg ut såhär. Någonting måste jag ju göra rätt iallafall? :)))




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: