Girl look at that bodeeehh

Idag har jag åkt runt hela Götet igen. Först dans på ena gymmet och sedan till andra sidan stan för ytterligare ett pass. Som tur var så vikarierade min danshomie Alice på passet innan så vi flummade lite mellan passen mwahah. Hon var även med en liten kortis på mitt pass. Och idag skulle ju funkybjörnen komma och hälsa på. Men vet ni vad? Han kom aldrig!! Blev jättesur för jag hade ju lovat barnen både björn och glass. Whaaaaa!! Så efter passet gick jag ut till repan och sa till dom o dom ba vaaa kom han inte? Bra planering av dom... Så en av de anställda fick ta på sig björndräkten o följa med mig o hälsa på barnen som var kvar. Dom blev glada iallafall. Men jag sa till min snygging på gymmet att han skulle vara björn nästa vecka, och det ska han om han jobbar då ;) hehe. 
 
Efter danserna åkte jag till mormor o morfar. Alltid lika härligt! Det är så man ska tillbringa eftermiddagar. Jag åt sushi (whaaa va gott!!!) och kollade på tv. Och när jag skulle åka hem såg jag hela TRE snygga killar. På en bussresa? Vad har hänt med världen?? Jag brukar inte ens se EN!! Och varje gång något händer utöver att man andas eller blinkar så messar jag och Snabbi om det hahah. Kille nr. 1 hade Abercrombie kläder o luktade Abercrombie. Ja ba whaaaaa snälla gå aldrig av bussen eller så stalkar jag dig hem. Typ.
Vad har mer hänt idag? Jag fick svar från en au pair familj som verkar suuuperhärlig, hoppas det inte är scam som många andra "familjer" är nu för tiden :/ Om inte, Hejdå Sverige! haha :-) Och just det, en tjej frågade om jag kunde ta ett par danspass för henne på måndag. Och jag säger inte nej till att tjäna 200 kr x 2 på en kväll för att shake:a lite på rooompan ;D




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: