Lördagen i detalj

Som sagt jag blev så glad av att träffa mina kompisar igen så det är sjukt. Jag har typ inga kompisar i Göteborg längre så att träffa alla i sthlm var verkligen något jag behövde.
När vi kom till strand så ställde vi oss i kön, och då kom Bella och hennes kompis fram till mig. Jag gav Bella världens kram och vi pratade lite :) Dem fick tyvärr inte gå in på klubben eftersom dom inte är 18 :/
 
Inne på klubben hängde vi av oss jackorna och gick sen på toa. När jag står och tvättar händerna kommer två små muppar in på toaletten och det kändes lite som att tiden stod stilla ett tag, haha! Det var nämligen Nathalie och Emilia och dem har jag aldrig träffat innan utan bara pratat med på nätet. Vi kände igen varandra direkt och det blev världens kramkalas :3 !!!
 
Sen träffade jag Becka, Sabina, Isabelle och Sandra som stod längst fram vid scenen och hängde! Sen kom Evelina, Linn och Rebecka och whaa det var bara sååå härligt att träffa alla!!<3
 
Efter spelningen gick jag runt och letade efter min lille Amanda men kunde inte hitta henne nånstans... Men sen såg jag henne utanför klubben! Jag sprang ut och hoppade på henne och hon blev jätterädd haha!! Gud vad jag älskar den ungen!! (och hennes mamma!)
 
Hela gänget stod utanför och väntade på Ed en stund och det var sviiiinkallt!! Men tillslut kom han ut och vi fick ta lite bilder :) Sen skulle han tyvärr åka iväg och HAHA dom kom typ inte ut med turnébussen. Dom körde på massa grejjer och knäckte nästan släpkärran. Vi bara stod o skrattade samtidigt som vi ropade typ; DON'T KILL ED!!! haha! Sen stod vi och vinkade glatt när dem körde förbi och Ed vinkade tillbaka ;)
 
Efter det drog vi och käkade på burger king och tjötade tills vi sen åkte hem och sov. Vilken dag!!
 
Här e 1D GRANDMA'S hahah ;) eller aah 5/8 iallafall ;)
Emilia, Rebecka, Nattis, Jag och Ewe :))<3 Väldigt snyggt....

Här är en film som Josse spelade in, Sjukt bra! Tyvärr går ju inte känslan att få med på film men bättre än inget :)





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: