Shake it, Sh-shake it!

Yeah buddie buddie, nu jävlar ska jag bli fit... Utan att träna... hmm...
 
Min kropp säger fortfarande ifrån och jag rör mig inte mer än i stallet och med hundarna. Men jag tänkte hjälpa kroppen lite på traven och öka mättnadskänslan, få fart på ämnesomsättningen, bli piggare etc. med min supershake som jag ska dricka som frukost varje morgon! (All cred till Anna Skipper, min idol!!) Här kan ni se vad jag har inhandlat;
 
* Proteinpulver (Life, 159 kr)
* Kokkosmjölk (Ica Maxi, 12 kr)
* Gojibär (Netto, 18 kr)
* Frysta olika bär (Ica Maxi 20 kr)
 
Prottepulvret fanns inte i jordgubb men hon som jobbar där skulle beställa det åt mig så jag kan köpa det nästa gång! :-) För det känns lite konstigt att blanda choklad och massa bär... MEN shaken var väääldigt mättande och jag drack bara 2-3 dl. Dock smakade den mycket kokkos så jag funderar på att ta hälften kokkosmjölk och hälften vanlig mjölk. Jag kände mig också väääldigt pigg vilket jag för övrigt aldrig är nuförtiden. Så denna shaken blir definitivt något jag tänker fortsätta med! Asså nu låter det som att jag har druckit den i några veckor haha men vi kan ju låtsas, trots att idag var första dagen.



Hejsan!
Har kollat runt på en del shaker men inte hittat någon riktigt god och bra men den här shaken låter faktiskt väldigt god, skulle du kunna skicka eller länka receptet så skulle jag bli väldigt glad. :)

Svar: absolut! Skriver ett inlägg nu :))
Thilda O

2012-07-18 // 22:39:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: