Bang tidy!

Tjoho, får väll ta o blogga lite nudå... Idag lyckades jag sova till 14.30, fråga mig inte hur, men jag blir trött av att jobba heltid! När jag vaknade åkte jag och pappi till farmor och lämnade en julklapp, sen åkte vi iväg till min gudmor samt Alfies ägare och lämnade ytterligare några julklappar. Jag fick 2 biobiljetter av Jimmy och Jossan, wiiiie!! Har en massa filmer jag vill gå och se! Någon som vill hänga på? Annars kan det nog va mysigt att gå själv :-)

När vi kom hem städade jag lite och kollade på "Lemon la vida loca" vilket är en reality serie om min man Keith Lemon. Alltså det är precis EXAKT min humor, I just love him!! Har ni varken sett hans reality serie, hans film eller Celebrity juice så har ni missat nått... Nu ska jag krypa till kojjs och njuta av ledigheten, goooonatt!




» Tanja

HÄR ÄR DITT BIO SÄLLSKAP!!!!!!!

2012-12-23 // 13:25:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: