Engelaiz As Hot As Fire, Hedvig

Igår för 14 år sedan kom världens mest finaste och underbaraste varelse till jorden. Hon hette Hedvig och jag fick äran att dela mitt liv med henne. Innan hon kom, visste jag inte vad kärlek var. Hedvig blev min andra halva. Hon gjorde mig hel. Hon var en otrolig hund, en ängel rent ut sagt. Mer fantastisk, underbar, snäll, duktig etc. varelse kommer aldrig gå att finna. För snart 2 år sedan var hon tvungen att lämna oss här på jorden och bege sig mot en bättre värld. Min andra halva försvann och jag har sedan dess haft väldigt svårt att leva. Det var hon som gjorde mig hel. Det var henne jag älskade mest. Att förlora den man älskar mest i hela världen är verkligen inte lätt. Men hon var tvungen att gå. Jag hoppas att hon har det bättre nu och att vi kommer ses igen, när det är min tur. R.I.P Hedvig, jag älskar dig och kommer aldrig glömma dig. Aldrig. Grattis på födelsedagen min vän, hoppas vi ses igen<3




Så vacker rörande text att jag ryser i hela kroppen <3 Saknar henne också!!!

2012-08-05 // 10:43:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: