Ungdomsdagen 2014

Härligt med söndagkväll, eh...? Gissa vad jag har gjort idag? Jo, vart på Flyinge Kungsgård (En riksanläggning inom ridsport) i Skåne! Det var den årliga ungdomsdagen och självklart drog jag med mig mina godingar från ridklubben och åkte ner. Det bjöds på massa roligheter såsom hoppclinic med Douglas Lindelöw, ponnygalopp, programridning med Jeanna Högberg m.m. Nu tror jag minsann jag har motivation så det räcker till de två sista månaderna med Aira. Storfavoriten var ju självklart Horse1 inslaget!! Deras profilryttare Douglas Lindelöw, Jeanna Högberg och Louise Svensson-Jähde visade upp sina specifika grenar lite. Fantastiska ryttare verkligen!! Dom verkar dessutom vara ett sånt himla härligt gäng, och vem har inte en liten crush på Douglas liksom? Alltså hans humor, såå söt! Ryttarna bytte dessutom hästar och grenar vilket var otroligt roligt att se!
Bästa var ju när Douglas hoppade upp på Jeannas grymt fina Grand prix häst och körde lite moves: hoppsits och långa tyglar... men ändå bra jobbat haha!
Nu ska jag svara på lite annonser angående lägenhet i Stockholm. Ska ju flytta dit april-juni, spännande... ;)




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: