Summerburst

Nu sitter jag här hemma framför datorn och försöker blogga samtidigt som jag kollar på svt's inslag från Summerburst 2013 på min iphone. Multitasking. Förstår ni huuur pepp jag är på 2014 och allt vad som kommer hända i musikväg?? Alltså alla konserter, blir ju helt till mig! Vill gå på ALLA: SUMMERBURST, Avicii, Robbie Williams, One Direction, Justin Timberlake, Miley Cyrus MED FLERA! Helt galet. Tro det eller ej men house-party-bruden Thilda här har Aldrig varit på Summerburst. Förra året hade jag 0 kr och åren innan det hade jag inte åldern inne (18 års gräns). Men i år alltså... Funderar på att gå i Sthlm istället, verkar vara fett mycket grymmare där. Eller kanske båda städerna? Det skadar ju inte ;) Och tänk alla snygga killar, det är ju precis den typen jag gillar som hänger på sånna här grejer, MUMS haha! Bara längtar till sommaren och jag kommer Lätt vara snyggast efter mina pass på gymmet under våren. Klicka på bilden nedan för att se inslaget hos svt.
 
Ska Ni på summerburst?



Sååå avundsjuk!!

2014-01-08 // 10:51:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: