Give me that high, like you did last night

Söndagsångest är hemskt, men ännu värre: Måndagsångest! HUR ska man göra för att klara sig undan denna? Jobb på nytt ställe och stressig eftermiddag/kväll för att hinna med både träning Och hästen. Plus lite sömn innan man ska upp och jobba igen. Förra veckan åt jag så himla dåligt, speciellt fre-sön: socker, lite mer socker, fett och ännu mer socker på det. Dock tränade jag bra men det är väldigt surt att falla in i sockerfällan när man kämpar så hårt med träningen. Den här veckan ska jag bättra mig och har planerat lite träningspass och hittat alternativ till frukost, mellanmål och kvällsmat som förhoppningsvis ska hjälpa mig på vägen... Äter just nu väldigt mycket bröd som kanske inte gynnar trimmingen direkt.
 
Såhär ser denna träningsveckan ut:
Måndag: Power och Ridning
Tisdag: Ridning och Dans
Onsdag: Ridning
Torsdag: Power, Hästledig
Fredag: Ridning
Lördag: Ridning
Söndag: Power, Hästledig
 
Eventuellt att jag slänger in något mer pass antingen fredag eller lördag. Jag vill verkligen gå ner dom där sista kilorna, så måste börja tänka på maten mer än vad jag gjort hittills. Har ni förslag på enkla måltider, kommentera! Tänker nog göra ett inlägg i veckan om hur jag gör just nu för att äta smart. Kom igen nu vecka 5, let's go!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: