Pink!

Tjoooo! Nu tänkte jag göra ett ganska ointressant inlägg om en resväska, men det är inte vilken resväska som helst.... Det är en Samsonite Aeris Comfort. Gud vad jag har dregglat över den här sedan första gången jag såg den!!! 2,000 kr är ganska saftigt men ja ska vänta tills en sån där 20 % kupong från åhléns dimper ned i brevlådan och sen har jag 500 kr i presentkort så då blir det ca 1000 kr sen att betala, inte farligt ju :D Kolla här liksom!! Kommer va galet swagig när jag går runt med den på flygplatserna o tågstationerna mwaha ;) Har alltid varit i behov av en stor resväska, har alltid lånat av grannar etc! Jag har iallafall två inplanerade resor under våren; London me min älskling Tanja och Marbella, Spanien med min killkompis! :D
 



Ska du ta med dig hästen till spanien eller ska jag planera in en jobbfri vecka för mig själv? :oooo

2013-01-09 // 22:52:47

Ska du ta med dig hästen till spanien eller ska jag planera in en jobbfri vecka för mig själv? :oooo

Svar: ja ska inte stanna så länge (; å det blir nog närmre framåt sommaren så det tar vi då :D
Thilda O

2013-01-12 // 19:08:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: