Cause I keep coming back for more

Idag åkte jag till stallet vid halv ett och fixade med min gosse! Vi red i manegen en stund och hon fick trava idag :)) Det tyckte hon var superkul och OJ vad hon var pigg!! Tänk när jag får jobba henne mer och använda den energin så hon trampar under sig och jobbar med hela kroppen, wooh!! Har även märkt att hon mer än gärna drar iväg i ökad trav såfort ja lättar på tyglarna i traven hahah! Hennes ökade trav kommer vara vårat secret weapon på tävlingarna, no joke. Red även i nya sadeln idag för första gången på Aira och det kändes riktigt bra och hon verkade trivas med den!
 
Freddy var inne och tittade lite när jag red och så fick jag ett fleecetäcke samt ett schabrak av henne, supersnällt!! Täcket satt perfekt på Aira! Jag pratade även med en tränare idag och han ska hjälpa mig med tömkörningen på tisdag, ska bli superkul!! La in lite ny torv och halmpellets i boxen så hoppas hon kommer sova gott inatt :) Nu ska jag fortsätta kolla på Modern Family, vi hörs!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: