He's bringing sexy back!

Heeela december från dag numero 1 så har jag och min fina Evelina kämpat som as för att iallafall kamma hem något pris i Live Nations och Sony Musics årliga fantastiska julkalendrar. Igår ville väll även Globen sprida lite julglädje och la ut en tävling där man kunde vinna 2 biljetter till the one and only Justin Timberlake. Jag och Evelina var självklart med då Justin utan tvekan är en av våra favoritartister. Och vet ni vad, imorse vaknade jag till detta... Ni vet när man är sådär nyvaken så fattar man ingenting och självklart började tårarna spruta också! Jag ringde Evelina på direkten och skrek att VI HADE VUNNIT!! Hur sjukt? 
"Varför köper du inte bara biljetter" kanske ni undrar, Jo jag har ju häst och hon ÄTER verkligen upp alla mina pengar. Dessutom finns det såå många konserter jag vill gå på och jag kan ju inte direkt trolla fram dom pengarna. Så ni förstår att jag är glad va?? Åååh, En PERFEKT julklapp till moi and my bestie!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: