Christmas Eve

Efter all julhets så är dagen äntligen kommen. Just nu sitter jag och varvar ner tillsammans med Michael Bublé efter en ändå ganska så händelserik dag. Imorse klockan 7 var jag i stallet med alla andra där och åt julfrukost i stallgången. Därefter passade jag på att mysa med min lilla ren och ge henne massor med pepparkakor som hon tydligen älskar. 
Sedan passade jag på att sova lite innan vi åt jullunch tillsammans med familjen och mormor. Därefter Kalle Anka såklart och sedan paketöppning. Det är så himla roligt att se andra öppna sina paket. Nu när man blir lite äldre så spelar ens egna julklappar inte lika stor roll. Jag förväntar mig aldrig att jag ska få något liksom, men jag gick ju inte tomhänt upp på rummet ändå eftersom jag har så snälla föräldrar!!
Jag fick lite saker som:

- Presentkort på Spotify och Ticnet à 600 kr & 700 kr 
- X antal pund eftersom vi ska till London i mars
- En Tempurkudde av min syster, sååå efterlängtad! 
- Lite mer pengar från föräldrarna och min gudmor

Vill inte blanda in exakta summor då det egentligen bara rör mig själv. Dock måste jag säga att det var waay över mina förväntningar! Fick även ett Yankee candle från andra syrran som luktar rena drömmen! Var även tvungen att ta kort på min finaste hemmagjorda julgranskula, inspirerad av min pålle plutt Aira :-)
Nu tänkte jag jobba lite med Olly Murs Sweden och sedan skriva mina tävlingsbidrag till Sony Musics och Live Nations sista tävlingar i deras otroliga julkalendrar, önska mig lycka till! Har ni haft en mysig julafton? God Jul på er!!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: