Shopping till hästen @ ikea & Myone

Imorse väckte mamma mig och frågade om jag skulle med till ikea. Jag menar, vem vill inte åka dit? Det är ju svennebananernas mekka om inte annat. På just ikea blev det inte så mycket förutom två små lådor samt en diskborste. Efter ikea åkte vi till nyöppnade Hööks i Bäckebol och jag dregglade över lite saker men lyckades att inte köpa med något hem över huvudtaget, stolt! Jag Måste spara pengar till mässan. Dock provade jag ut lite säkerhetsvästar och kom fram till att Racesafe västen var både snyggast och skönast. Tänkte dock köpa en begagnad eftersom 2,500 kr är ganska saftigt och jag behöver inte ens en väst, det är mamma som tvingar mig (Första gången hon lägger sig i mitt hästeri). Någon som har en svart i strl Adult S liggandes hemma?
 
Sen åkte vi vidare till Biltema där jag egentligen skulle köpa en trimmer till Aira men eftersom den jag ville ha inte fanns så var jag ju tvungen att köpa något annat för att inte ha åkt dit i onödan haha (Detdärblevenväldigtlångmening...). Fick med mig liniment, tjocka Bruna gummiband, en hovpensel och en svettskrapa, saker jag faktiskt behövde. Sista stoppet blev Myone där jag fick med mig ännu ett rosa hönät (Har redan 3, bästa!) och smakprov på foder. När jag kom hem var jag ganska trött...




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: