K9 Horse Care

Förra veckan fick jag hem tre stycken lådor fulla med K9 produkter. WOW, vet ni hur glad jag var eller? Jag bara rev upp kartongerna, det var som rena rama julafton. Och jag ville testa produkterna på direkten, alla samtidigt!! Fast det gick ju inte... Jag fick även ett grymt fint schabrak som jag inte kan sluta stirra på eller skryta över haha. SÅ FINT!! Tyvärr är ju hästen skadad så har inte hunnit rida med det än. Såhär ser alla deras produkter ut;
Dessa produkter har jag testat änsålänge;
 
- Mirra Shine Pälsglans: Otrolig glans och tovutredning och dessutom luktar den supergott.
- Nano sprayen: Effektiv vårdande spray, brukar använda den i manen som inte riktigt behöver bli lika glansig som svansen. Använder även nanosprayen på ett par problemområden, ser änsålänge ut att funka finfint!
- Aloe vera shampoot: Testade det på hästens sjuka framben. Väldigt drygt schampoo (bra!!) och luktar gott. Benet var skinande rent efteråt och hästen verkade nöjd :-)
- Black out shampoot: Testade detta på mig själv eftersom hästen är fux. Håret fick härlig volym och kändes jättefräscht. Dessutom ser håret inte alls lika slitet ut. Blir sugen på att duscha lite oftare nu, vill ju se om håret lyckas bli lite mörkare efter ett par tvättar :)
Tack K9!! Kan varmt rekommendera dessa produkter, det finns inte alls något negativt att säga. Tänker aldrig använda något annat till min häst i fortsättningen, och tycker att du ska göra detsamma sak så spring och köp!! Återförsäljare hittar ni på http://www.k9horse.com/ och så finns ju självklart produkterna i Ullared till mycket bra priser! :) Har Ni testat produkterna någon gång? Vad tycker/tyckte ni?




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: