LWWY - Låten på allas läppar

Idag, alldeles nyss, spelades One Direction's Live While We're Young för allmänheten för första gången och dessutom släpptes videon! Nu var det ju faktiskt ett tag sedan vi fick höra lite nytt material från dessa fem härliga killar och "comebacken" är väll ungefär vad man väntat sig; en nynnvänlig och härlig låt som handlar om att man ska ha kul liksom! Men i refrängen sjunger dem ju "Tonight let's get some"... Man tror ju sig veta vad detta betyder men tjaa, man vet ju inte. Det kanske handlar om att "get some friends" eller nått ...? Det känns ju väldigt konstigt om de faktiskt skulle syfta på sex då deras fanbase består till 95% av tjejer under 16 år haha.
 
Anyway, det är härligt att se killarna flumma runt igen så som dem var när jag "upptäckte" dem för 1,5 år sedan. Och Niall kommer alltid vara min älskade Niall för han har inte förändrats sedan han blev känd. Synd bara att de autotunat Niall lite i denna låten. Men Louis måste jag säga att hans röst har utvecklats! Han sjunger grymt bra i LWWY och han låter inte alls lika "gnällig" längre, snälla Lou sjung lite mer solo!! :)
 
Med andra ord, allt är typ som det ska. Liam sjunger första versen, Harry står i focus i refrängen, Zayn sjunger andra versen och är mr. eco, och Louis och Niall får varsin rad! 
 
Nu har jag låtit ganska negativ tycker jag, men denna goa låt har gått på repeat här sedan den kom ut (Nej, jag lyssnade INTE på den då den läckte) och jag hoppas den kommer gå på repeat hos Dig med;
 
 
För att avsluta detta inlägg vill jag bara säga att jag Imorgon kommer lägga upp ett hyllningsinlägg till Louis, Zayn, Harry, Liam och Niall för att gratta dem att de kommit så himla långt på så kort tid. Vad innebär detta nu då? Jo ni får vänta och se men tills dess kan ni kommentera vad ni tycker om LWWY! :)
 
Och just det, glöm inte kolla in killarna ikväll på itunes festival kl 22! :)



tycker allt var bra, det r bara en låt, förstör inte glädjen på alla människor, men tycker typ samma som dig om allt positift :D

2012-09-20 // 19:47:06
» Ella

omfg såååå jäklans bra!! :D en riktigt glad directioner här :)
SV: tack så mycket, åh kul att träffa ed, Olly och 1D. Har bara träffat 1D men det är inte heller så illa :)
kram

2012-09-20 // 20:19:20
» saga

jag håller med dig helt! :) synd att de autotuneat niall, och lou låter sjukt bra! glad och härlig låt, men jag hoppas verkligen på mer mogen musik från dem, eftersom de sjunger så bra allihopa! älskar videon hahaha

2012-09-20 // 21:35:10

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: