1D på itunes festival

Någon mer än jag som tillbringade slutet på gårdagen genom att kolla in One Direction på itunes festival? Misstänkte det ;) Okej nu ska jag börja med min kritik här igen haha! Men det var ganska tråkigt att de körde samma show som turnén då många redan sett den, däribland jag som var på plats i januari samt har kollat på tour-DVDn ett par gånger. Det kändes alltså ganska uttjatat så jag gillade mest mellansnacket och speciellt twitter-delen. Jag är väldigt svag för deras version av Bel-Air rappen hehe. Och lite mer negativt här; tyvärr lät dem väääldigt "överarbetade". Iallafall Liam och Louis men främst Harry och Zayn. Deras toner var lite här och där men det blev bättre efter andra halvan av showen. Niall däremot har utvecklats väldigt mycket sångmässigt vilket är superkul!! Han höll ut mer på tonerna och sjöng mer från magen. Dessutom sjöng han med mer självförtroende och det är verkligen underbart att se/höra. Men killarna borde ta ett litet break från sjungandet innan deras röster pajar helt, hoppas deras management fattar detta.
 
Och en sak jag gillade var att de faktiskt gick fram till scenkanten och signerade fansens saker emellanåt. Det visar på att de verkligen bryr sig om fansen :)) Fina killar! Missade ni showen? Gå bara in på itunesfestival.com och läs hur du går vidare där. Här får ni två underbara bilder, och den där frisyren på Niall är bara sååå rätt. Good job!



Har en liten fråga. I vilket program gjorde du din design, och även headern? :)

Svar: Designen har jag hittat på nätet men gjort om ganska mycket, och headern är gjord i Photoshop CS5 :) kram!
Thilda O

2012-09-21 // 17:24:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: