Budapest på söndag!

Jag har glömt att berätta det men på söndag drar jag och familjen till Budapest i 3 nätter. Pappa fyller 50 och han ville så gärna åka dit, so... vi åker dit! Familjen var ju där i somras och pappi blev verkligen såld på stället. Ända sedan dom kom hem så har han gått här hemma och ba "Budapest hit, Budapest dit...". Det ska vara en chill-resa så jag ska passa på att ta en (eller fler...!) massage, slappna av, njuta och kanske köra lite på gymmet som finns på hotellet. Då kan jag kolla ner på när syrrorna badar mwaha! Och hotellet verkar ju rätt flott så jaaaag klagar inte :-) Ska försöka inte äta 100 croissanter som jag brukar när det är hotellfrukost... Nä men mitt rekord ligger nog på 7 stycken än sålänge tror jag. Kanske borde satsa på massa frukt osv. istället? Får nog bli så ;) ( FIT FIT FIT !!! ) Hoppas vädret blir bra nu också! Men jag förstår inte varför alla säger att jag är ute och reser Hela tiden. Senast jag var utomlands var ju faktiskt för... 4 veckor sedan. Jaja, LWWY! :-)



JAG VILL OCKSÅ ÅKA UTOMLANDS! ;(

2012-10-03 // 17:47:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: