Min gulliga honey boo boo!

På scenen i fredags passade jag på att ta tag i Isak (mest för att göra alla andra avundsjuka, haha nej men jo fast nä men egentligen ja). Jag bad honom fixa en grej åt mig och sen tog vi en bild tillsammans. Han är världens gulligaste unge, åååh vad jag vill ha honom som lillebror. Helt underbar. Vi snackade lite och han kollade på mig jättemycket, till och med efter hela x factor skiten när vi var ute. Han gick förbi oss och jag drog med Sabina och ba; Isak, kan min kompis få en bild med dig? Och som sagt så kollade han jättemycket. Han kanske kände igen mig från nått? Båda är ju trots allt från GÖTET! Ska se om jag kan hitta honom imorgon innan jag åker hem till götet och tjöta lite till! Ska fråga om han vill bli min lilla honey boo boo lillebror :))) såååå söööööt!!! Om inte han går till final så vet jag inte vad jag gör!



HAHAHA ASSÅ HONEY BOO BOO!!!!

2012-11-18 // 21:20:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: