Mötet med One Direction, del 1

Såå, då kommer texten som alla väntat på… MÖTET MED KILLARNA! Detta är ur mitt perspektiv och vad de andra tjejerna upplevde har jag inte någon koll på hehe :P

Innan mötet stod vi utanför arenan och väntade på att bli insläppta. När vi äntligen skulle få gå in så fick vi gå förbi hela kön som stod utanför. Fattar ni eller? Ni skulle sett allas blickar! Helt sick… När vi kom in fick vi gå in i ett rum och ta av oss jackorna o ta fram allt vi ville ha signerat. Själv hade jag inte med mig något att signera eftersom jag redan har deras autografer och kände därför att jag hellre hänger med killarna och pratar lite lixom.

Vi var sjukt nervösa och jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag gick bara runt, kramade mina kompisar och kastade emellanåt blickar på de dörrar som fanns i rummet. Plötsligt ser vi Paul och blir jätteglada. ”HI PAUL!” ropade jag och han kollade på oss och log :-)

Efter någon minut kommer Liam in i rummet och jag hade tuuuuusen tankar i mitt huvud just då! Några var ”ÄR DET DÄR VERKLIGEN LIAM?” ”DRÖMMER JAG?” ”OH MY GOD DET HÄR HÄNDER VERKLIGEN! NU KÖR VI!” typ… :) Alla andra tjejer stod och småpratade med varandra men jag tittade på Liam och sa: ”VAS HAPPENIN BOYS?” och Liam kollar på mig, sträcker ut armarna och säger: ”VAS HAPPENIN?”. (Jag kommer ALDRIG glömma hans underbart glada ansiktsuttryck i just det ögonblicket!!) Båda börjar skratta och han kommer fram och kramar om mig. ”How you’re doing, are you alright babe?” sa han som han alltid säger som ni kanske har märkt? :) Sen kommer resten av killarna in och det blir ett väldans kramkalas. Jag hann inte tänka utan alla kom bara fram och kramade mig. MEN jag kommer faktiskt ihåg att någon pussade mig på kinden men har ingen aning om vem, jättejobbigt! Tror att det var Harry eller Louis… Aja! Efter kramkalaset gick jag till becka och vi visste inte vad vi skulle göra! Vi kunde inte fatta att vi var i samma rum som de där 5 killarna man alltid ser på datorskärmen…

Jag kollade mig omkring och hade tankarna på Louis men eftersom jag och Liam fick en fin liten connection där när han kom in i början så bestämde jag mig för att gå fram till honom först. ”Can I take a picture?” frågade jag och mötte hans blick. ”of course!” svarade han och vi ställde oss och la armarna om varandra. Medan becka fixade med kameran fick jag världens fangirlmoment och kramade om Liam och sa: ”I’m so happy!!”. haha han svarade ”Ooh that’s a big hug” och kollade på mig och började skratta. Jag började självklart också skratta. Bredvid stod Niall och creepade så jag sa ”Come here, Niall!” och drog han mot mig. Och då började alla skratta och hej, där står jag med Niall och Liam;

Sen vandrar jag vidare till Harry och frågar om jag får ta en bild. Sen frågar jag självklart om jag kan få en puss också vilket jag fick :)

Sen visste jag inte vem jag skulle gå till så jag skulle testa att ta kort utan blixt (fråga mig inte varför….!!!!) så jag riktade kameran mot Harry och Louis som stod o pratade. Dom tittar på mig och jag får typ världens hjärtattack och tänkte typ ”WHAA DOM KOLLAR PÅ MIG! MIG!!!” och såhär blev bilden haha;

Okej där var ”första delen!”. Beroende på hur ni reagerar så väljer jag sen om jag vill lägga ut ännu mer av vad som hände eller inte :) Och förresten, jag kommer inte lägga ut alla bilder… Vill ha en del för mig själv också :) kram på er!

haha förresten det där kändes precis som att skriva ett inlägg på min novellblogg xD weird...



Okej, jag vet att du skrev det här för sjuukt länge sen, men meeer! hahah! Älskar killarna såå mkt och älskar att läsa om när ni träffade dom (även fast jag hatar det också för jag är så avis så jag döör! ^^) så om du vill/hinner så får du jäättegärna skriva mer! :D

2012-11-04 // 13:24:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: