Take my hand and we'll shine

Har haft en riktigt härlig dag! Vaknar upp och inser att gårdagen var på riktigt (berättar någon annan dag). Hade en rejäl sovmorgon och åkte sedan in till stan för att träffa min goa kompis Pelle som jag inte träffat på evigheter känns det som. Vi satt och tjöta i 2 h tills jag märkte att det var dags att åka vidare till gymmet och dansa. Jag var Grym idag om jag får säga det själv! Nu börjar movesen komma tillbaka efter mitt dansuppehåll. Inget slår grym koreografi till riktiga partylåtar! Dock hade jag lite go träningsvärk från gårdagens power. Imorgon blir det vila, torsdag power, fredag vila och lördag dans. + ridningen på det! Det låter bra va? :-) Hade velat köra power på söndag men ska ner till Flyinge då så får väll ta det på måndag istället (:

Efter dansen åkte jag vidare till stallet och kvällsfodrade samt fixade åt min pålle. Hon fick vila idag :) Nu ligger jag här och väntar på att Geordie shore ska börja, världens bästa tv-program!! Bring it on! 






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: