1 timmas sömn

Efter all ångest igår så hade jag verkligen svårt att sova. Slutade med att jag sov 1 timma inatt och ni kan ju bara ana hur pigg på livet jag var när klockan ringde 6:30 imorse... Dock blev inte dagen så tokig eller trött som jag trodde. Första jobbdagen gick förvånansvärt fort. Därefter åkte jag till hästen och efter att ha försökt få ut en stoor ensilagebal på gödselstacken så gick även ridpasset bra!! Aira var lite knasig som vanligt och såfort det blir jobbigt så stannar hon upp, trampar på stället och går inte att få fram. Jävla häst haha ;) Red på hackamore och hon går väldigt bra på det, behöver inte fokusera på att hon hänger sig fast i högertygeln utan kan här fokusera på helt andra saker. Självbärighet står just nu överst på listan under ett ridpass.



Fin blogg!!

Nytt inlägg uppe på bloggen om smoothie och hur det är att ha ett rått ägg i! :) kram

2014-01-09 // 21:08:52

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: