Tre sverigekonserter!

Tjo, Go eftermidda och gokväll! Här sitter jag och myser efter en härlig dag i stallet. Te, knäckemackor, banan och The Biebz är aldrig fel :-) Älskar hans akustiska versioner av Believe-låtarna. Nu är det även officiellt att han ska ha EN TILL konsert i Sverige, den 24 april! Biljetter släpps på fredag! Har ni redan biljetter eller ska ni försöka få? Jag och min goa Tanja har redan golden circle så vi kan chilla på det :-)



» Tanja

mwahaha GOLDEN FUCKING CIRCLE HERE WE COME!! kommer bli bäst. skönt att man för en gångsakull inte behöver campa utanför coop nu då.. HAHA

2013-01-31 // 02:22:51

JAAAAA KLART JAG SKA GÅ!!!

Svar: HAHAHAHA <3
Thilda O

2013-01-31 // 09:18:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: