Schockemöhle

Märket Schockemöhle är något jag avgudar! Speciellt deras orangea utrustning. Ända sedan jag var liten har jag älskat orange medan andra ba blääääääää fult. Men det är riktigt snyggt! Kolla här!! Slänger in lite andra saker som jag också vill ha från Schockemöhle som Inte är oranget ;)
Mörkfuxar passar ju så bra i sånna här färger också så det ska bli kul att lägga vantarna på all denna utrustning såfort plånboken tillåter :-) Här kommer prislistan för er som är intresserade. Produkterna hittar ni i de flesta välsorterade hästbutikerna.
 
Piké - 600 kr
Grimskaft - 100 kr
Påse - 60 kr
Täcke - 1200 kr
Schabrak - 400 kr
Damasker (4-p) - 1200 kr
Lindor - 230 kr 



Täcket är så grymt snyggt!

2013-01-29 // 17:33:35
» Thea

SV; Ja, han är den gosigaste och mysigaste hästen jag någonsin mött!
Han är utlånad just nu, min saknad till honom är stor.

Vad roligt, jag ska kanske till Göteborg Horse Show. Kan du inte berätta om när du träffade One Direction och om du kanske träffat fler kändisar? Skulle vart intressant, superfin blogg!
Kram Thea

2013-01-29 // 19:01:16

Jag håller med dig! Schockemhöle gör dösnygga grejer!

2013-01-29 // 19:12:22
» Moa

Tack! Detsamma :D

Så du är en Directioner eller? :) Vilket underbart liv du verkar ha!! :D

2013-01-29 // 19:47:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: