Pålle plutt!

Idag fick det bli ett skrittpass i paddocken med finkläderna på :-) Asså hon är så himla söt, jag förstår inte???? Hon var jättemysig idag, det går verkligen framåt! Hon blir lugnare och lugnare men klarar tyvärr inte riktigt att stå själv. Men det får vi jobba på! Can't wait tills hon är helt igång för då ska vi sopa tävlingsbanan biatches!! haha :))
 
Jag har kommit på ett mål under denna tiden jag har henne. Jag ska placera mig i klubbmästerskapet i höst antingen LA eller högre MEN absoluta målet är att slå fröken klagahelatidenpåmig och bevisa att jag KAN!! Hade inte det varit underbart att se hennes min om vi vinner över henne? Haha ;D
 
Och på tal om inget... Kan inte lönen komma typ NU?? Har nada pengar kvar och det finns ju massor med saker jag vill köpa till min fina pålle. Jag tror inte Amanda e så sugen på att lägga ut pengar för mig hela tiden hahah x)) Jag köpte ett par ridbbyxor och handskar igår med Amandas pengar.... Ord pris var 850 men på rean blev det bara 200 kr, underbart! ;D Och Amanda... du ska få tillbaka dina pengar snart <3



Thank you my friend! <3

Haha tänk om fröken klagahelatidenpåmig läser det här och vet vem hon är?? ;D

2013-01-22 // 14:25:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: