I fight for you until I drop

Kunde inte sova inatt (somnade runt 3??) så jag bestämde i förväg att om jobbet ringer så ska jag bara jobba om det är mina favoritdagis/skolor, och gissa vad? Min favoritskola ringde och klart jag ville jobba! Har snart varit på varenda avdelning på den skolan så alla barn känner igen mig... Tappar räkningen på hur många kramar jag får på bara en timma hahah! Det stället har också skönaste massagestolen!!! Älskar att verkligen trycka mig mot knölarna som masserar, känns dödsskönt! En sån stol skulle jag behöva hemma så stel som jag är...
 
När jag kom hem kollade jag på ett avsnitt av Modern family, sov i 2 timmar och kollade lite till på Modern family. Tänkte gå och lägga mig nu (fast först kolla på Modern family) för jag ska jobba 7:30-16:00 på ytterligare ett av favoritdagisen. Äääälskar dom underbara barnen jag ska vara med imorgon (om jag nu tänker på rätt avdelning, annars kommer det bli ett helvete...) Ska dra till Aira imorgon också. Btw någon som kan komma på ett bra smeknamn åt min pålle? Bästa förslag får en Shoutout!



fläckis, tänkte på fläcken hon har framtill!

2013-01-31 // 23:17:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: