Går du med höger eller vänster fot först?

Okej angående det här med nyårslöften... Vad tjänar det till, ingen orkar ändå hålla dom haha! Varför behöva ett helt nytt år för att ta tag i saker? Tänk om det inte hade funnits årsskiften? Vad hade ni gjort då? Fortsatt som alltid troligtvis. Nyårslöften brukar handla om något nytt i ens livsstil. Ta tag i det NU istället för att vänta på den 1 januari liksom. 
 
Medan många har "bli hälsosammare" som löfte så började jag året med att frossa i choklad! Varför inte? Jag älskar choklad, ett perfekt sätt att börja året. Dock var det förra veckan och nu har vi kommit in en vecka i januari och nyårslöftsstressen har lagt sig liite. Dock ska jag ta tag i mitt liv IGEN nu efter jul o nyårsfrossan och börja promenera igen med min goa granne Emma. Idag var vi ute och gick med hundarna i över en timma och ska ut en sväng ikväll igen. Känns så himla skönt efter en promenix :-)
 
Har även fixat lite med löner och andra sånna där vuxengrejjer idag = vuxenpoäng yeah! Sen att mitt rum är så fruktansvärt stökigt drar väll ner på dom där förbannade vuxenpoängen igen antar jag haha? Ska ta och söka lite jobb nu också för det va en himla längesen jag gjorde det. Om man inte söker jobb = inga pengar från försäkringskassan ouuutch :(




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: