Eeeey sexeh lads

Imorse passade jag mina gudföräldrars galna hund... Han är liksom... Galen!! Vi var ute och gick ca en timma och resten av tiden gnällde han efter husse haha. När jag kom hem sov jag, var så jäkla trött!!! Sen kollade jag på det nya brittiska tvprogrammet Splash! som en viss mr Tom Daley är med i.... Det var liksom därför jag kollade. ASSÅ DAMN VA HET HAN ÄR, jag förstår inte!! Och lyckan som uppstår när man har sett han i verkligheten på 2 meters avstånd + att han spanat in ens kompis, fuck yeaah!!
Efter det kollade jag på Take Me Out, vilket är ett dejtingprogram på itv1. Asså första killen som va me där.... Gaaaah han var också sådär omänskligt snygg och perfekt och allt sånt + att han gillade 1D och Bieber!! Asså jag borde söka in till det programmet, ska fan göra det. Och Mark Wright som leder eftersnacket e ju liksom heller inte heeeelt feeeel. Lite biffig för min smak men ändå, damn! Han är ju med i The Only Way Is Essex. Han och Arg är så jäkla sköna och Joey.... omänskligt snygg men har lika många IQ som en potatooo, jag skojar inte. Essex-killar än en klass för sig, så galet snygga. Liksom det är det ända stället i UK där killarna är snygga (Förutom Plymouth om man heter Tom Daley). Aja nu ska jag sluta blajblajja och kolla vidare på Guy Code på MTV (och svampbob). See ya!




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Din blogg/hemsida:


Kommentar: